Ihana, kamala maanantai on taas kerran onnellisesti loppumassa. Jotenkuten tästäkin päivästä tuli selvittyä. Mies lähti tänään työreissulle ja tulee ehkä huomenna tai keskiviikkona. Muuten kiva olla tytön kans kahdestaan ja touhuta tyttöjen juttuja, mutta kun jää jumpat ja lenkit väliin. No harvoin se kyllä joutuu lähtemään työn takia monen päivän reissuille. Itse lähden sitten puolestaan torstaina koulutusreissulle ja palaan perjantaina. Se on mukava reissu kun sinne saa ottaa suksetkin mukaan ja luvassa on hiihtolenkki halukkaille. Oikeastaan aika ihana kun pääsee reissusta kotiin ja on jo sitten perjantai. Lyhyt viikko töissä ja se tarkoittaa käytännössä sitä että viikon työt tehtävä kolmessa päivässä. Tänään meinas jo iskeä pieni paniikinpoikanen.

Sain tänän postissa tilaamani vaattet H&M:lta. Olin taas kauhuissani kun kokeilin niitä, muuten siis hyvännäköisiä vaatteita, mutta ei minun päälläni. Ne muutamat kilot sittenkin ovat niitä juuri vihonviimeisen ylimääräisiä. Olin taas niin vihainen itselleni, että en saa aikaseksi karistaa niitä kiloja. Pidin silti vaatteet, koska ajattelin että niissä voi olla mulle motivaatio pudottaa ne muutamat hullut kilot. Olispahan sitten valmiina sopivia kivoja vaatteita. Kyllä ne nytkin jo mulle sopi, mutta pikkusen ahdisti ja tiukan paidan alta pullisteli makkarat ikävän näköisesti. Mutta enhän minä aikonut olla laihdutuskuurilla, kun siitä ei vaan tule mitään. Paino oli tänä aamuna muuten vain 66,6kg! Ehkä se strategia toimii, kun päättää olla laihduttamatta ja olematta millään kuurilla.

Oltiin juuri lähdössä tytön kanssa kauppaan ja postiin illalla kun nokinen nuohooja tuli ovesta sisään. Hyvä ettei keretty lähteä, kun mies oli sopinut sen ajan nuohoojan kanssa, mutta minä vaan olin sen unohtanut. Hyvä kun kävi, pistin sitten takkaan tulet ja nautin elävän tulen tuomasta tunnelmasta. Minä tykkään kynttilöistä ja tulesta. Kynttilöitä ei vaan tule paljoa poltettua enää joulun jälkeen. Aloitin tammikuussa keräämään Kivi-tuikkuja ja päätin silloin että joka kuukauden palkkapäivänä ostan uuden, erivärisen tuikun. Tässä kuussa saan keltaisen, tilasin se iittalan postimyynnistä. Sitä voisi polttaa pääsiäisenä.

Kesäänkään ei ole enää niin pitkä aika, kun meni tuo kevätpäiväntasauskin. Kesää kohti mennään kovaa kyytiä. Ihanaa, olen kesän lapsi.