Tämä viikko ei oikein meinaa käynnistyä ja kohta se on jo ohi! Töissä tuntuu taas työt kaatuvan niskaan, ilman että kerkeää tekemään mitään. Tänä aamuna pidin aamupalaverin porukoille ja opetin niitä asioita mitä aiemmin itse opiskelin kurssilla. Minua aina jännittää tuommoiset esiintymisjutut vaikka porukka on aivan tuttu, mutta varsinkin kun pitää kalvoja näyttää niin alkaa jännittään. No selvisin siitä kunnialla ja vähäisellä poskien punotuksella ja seuraava kerta on taas helpompi. Olen jo kouluajoista lähtien jännittänyt kaikenlaisia esityksiä ja nyt pikkuhiljaa yritän harjaantua siinä asiassa. Ei minusta varmaan koskaan tule kunnollista yleisön edessä esiintyjää, perusluonteeltani olen kuitenkin aika ujo, jonka olen perinyt varmaan äidiltäni.

Tänään muuttui keli aika kosteaksi ja ei ole ladulle menemistä. Eilen onneksi oli hyvä ilma ja pääsin tuulettamaan päätäni ulos. Jumppakin olisi ollut mutta mielummin käyn hiihtämässä kun saa olla ulkonakin. Vaaka näyttää taas samaa 67 kiloa, eli se lauantainen paino oli kuin olikin ohimenevä juttu, ei siis onnistumista sillä saralla.

Täytyy lähteä pyykin pesuun ja selvittämään kodinhoitohuoneessa vallitseva kaaos. Siitäpä tulikin mieleen että minusta se koko huone on aika turha, koska minä en ainakaan tee siinä huoneessa muuta kuin pyykkään. Siis kokonainen huone pyykinpesua varten, tosi järjetöntä. Jos joskus rakennamme uuden talon niin jätän koko huoneen pois tai teen siitä enemmän jonkinlaisen monitoimihuoneen.