Tänään taisi tulla raitisilmamyrkytys. Olisin jo nyt valmis menemään petiin, mutta en malta. Oltiin ulkona kuusi tuntia tänä päivänä. Ensin aamupäivällä piti käydä pakollinen hiihtolenkki. Keli oli aika nihkeä kun oli satanut uutta lunta. Normaali kahdeksan kilometrin lenkki taittui 10 minuuttia hitaammin kun yleensä. Otan aina aikaa kun käyn lenkin että tiedän miten vauhtini kehittyy. Sykemittari on aivan ehdoton, jos sitä ei olisi hiihtäisin liian kovalla sykkeellä ja sitten olisin ihan puhki. Mies ulkoili tytön kans sillä aikaa kun mie olin lenkillä ja kun tultiin kotiin syötiin hyvää sapuskaa, joka oli sillä välin muhinut uunissa. Sen jälkeen otin pikku päikkärit ja tyttö katsoi filmiä. Mies lähti jo jääkiekkopeleihin mun unten aikana. Me mentiin perässä kunhan heräsin ja keitin herätyskahvit. Siellä me sitten koko päivä katottiin pelejä. Tai siis minä katsoin ja tyttö leikki löytämiensä ystävien kanssa. Siis ne oli ihan ennestään tuttuja lapsia. Tultiin kotiin vasta kun kaikki matsit oli loppu ja kello oli jo seitsemän. Äkkiä sitten sauna päälle ja lämmittelemään. Mies lähti jo kahdeksan jälkeen kauden päättäjäisiin ja me jäätiin vahtaamaan Huumaa. Nyt on tyttö unten mailla jo ja minä tässä silmät ristissä kirjoittelen tänne ja maistelen eilistä viiniä. Nautiskelen taas ilmiöstä nimeltä aikaa itselle.

Eilen illalla keskustelimme miehen kanssa tästä minun blogistani ja netin käytöstä. Hän ei ihan täysin hyväksy tätä asiaa ja oli vähän pahalla tuulella kun taas illalla istuin koneen ääressä. Kai minun pitäisi päästää hänetkin lukemaan että mitä tänne kirjoitan, mutta en oikein tiiä, ku tää on mun oma juttuni. Asia puhuttiin kuitenkin selväksi ja minä jatkan tänne kirjoittamista, mutta en vietä kovin pitkiä aikoja netissä, että aikaa jää myös hänelle ja kaikelle muulle.  En omasta mielestä yleensäkään ole pitkiä aikoja netissä vaan yritän vaan äkkiä käydä. No, täytyy myöntää että joskus sitä vaan jää istumaan eikä huomaa ajan kulua. Tosi vähän olen viime aikoina edes lukenut muiden juttuja, jotka kyllä hirveästi kiinnostaa ja olisi mukava etsiä myös uusia mielenkiintoisia blogeja luettavaksi.  Nyt viime aikoina on kyllä illat menny myös istuessa nenä kiinni tenttikirjoissa, joten mies varmaan siksikin tuntee että häntä laiminlyödään.

Aamulla kun kävin puntarilla, en ollut uskoa silmiäini. Tulos on oheisessa taulukossa. Ihanaa kun on vähän tippunut paino, mutta voihan se olla joku väliaikainen ilmiö.