Ihanaa kun sai jo vähän esimakua kesästä kun oli niin lämmin viikonloppu. Ens viikolla tulee kuulemma takatalvi. Oltiin koko päivä ulkona. Aamupäivällä maalattiin tytön kanssa se meidän uusi jätekatos, voi kun siitä tulikin kaunis! Nyt minä alan useammin viemään roskia, että saan samalla ihailla sitä katosta. Avattiin tänään jo grillauskausikin ja kaivettiin se vanha hiiligrilli varastosta. Sitten syötiin terassilla, aah se oli ihanaa.

Vietiin päivällä tyttö kaverinsa synttäreille ja sillä välin minä jatkoin maalaamista. Aloitin puuvaraston maalauksen. Sitten kävin tunnin rullislenkillä ja sitten haettiin tyttö kotiin. Se tuli minua itkien vastaan ja minä ihmettelin että mikä on hätänä, mutta se itkikin sitä kun me tultiin jo hakemaan sitä, kun se olisi vielä halunnut leikkiä siellä. Voi sitä raukkaa. No ilo oli ylimmillään kotona kun saatiin laitettua tytön leikkimökin seinät pystyyn ja se pääsi jo sinne sisälle leikkimään.

Soitin tänään sille mummolle jolla on niitä tontteja myytävänä. Ei se aikonut siitä paikasta enää maata myydä mistä olimme suunnitelleet, mutta se sanoi että sillä on saman järven rannalla toisessa paikassa vielä tontti minkä se voisikin myydä. No minä sanoin että me selvitetään sitä paikkaa, että tiedetään paremmin. Mies sanoi että meiän pitäis ottaa se mummeli mukaan ja käydä sen kanssa siellä paikanpäällä. No ehkä voitais ens viikonloppuna... Sovittiin että soitan hänelle uudestaa vielä pian.