Olisimpa niin rikas että olisi varaa palkata siivooja! Eilen alotettiin taas siivous ja tämäkin ilta meni siinä hommassa, no osittain vain. Työkaveri ilmoitti tänään että hänellä on jo suursiivous loppusuoralla. Voi jee, se pelkkä sana saa minut näkemään punaista. Minä en ole ikinä tehny suursiivousta. Onkohan se nykyään jo vanhanaikaista vai olenko minä jotenkin erilainen? Minusta siitä suursiivouksesta puhuvat aina yli viiskymppiset, joten minä epäilen että se on jokin vanhan ajan tapa. Kyllä minä pidän kotini siistinä ja pikkuhiljaa aina siivoilen sitten kaappeja, komeroita, pesen ikkunoita ym. mutta se, että kaikki pitäis siivota yhteen menoon kerralla niin ei innosta minua. Mutta se siivoojan palkkaaminen olisi aika ihana juttu. Olisi kiva tulla perjantaina kotiin kun kaikki paikat olis puhtaana ja mieluiten vielä hyvä ruoka valmiina odottamassa.

Eilen illalla olinkin jo niin  väsynyt että meinasin jo nukahtaa kun luin tytölle iltasatua. Jäinkin sitten itsekin petiin ja taisin nukahtaa ennen tyttöä, kello oli jotain puoli kymmenen. Puhti oli pois kun kävin vielä kymmenen kilometrin lenkin illalla. Tänä iltanakin piti vielä ennen yheksää lähteä käymään pikku lenkki. Tuli ostettua taas niitä perjantain herkkuja ja oli pakko käydä kuluttamassa muutama kalori että omatunto antaa rauhan.

Töissä oli taas vaihteeksi ihan hyvä päivä. Kävin eilen tekemässä mol.fi sivujen kautta ammatinvalintatestin, kun Stina kirjoitti siitä kommentissaan viimeksi. Kolmanneksi sopivin ammatti minulle oli tää minun nykyinen joten se antoi mulle jollain lailla uutta puhtia työntekoon ja tahtoa yrittää.