Olen näköjään laiskistunut kirjoittamaan tänne. Empä juuri ole kyllä koneella kerennyt muutenkaan istumaan kun taas on ollut kaikenlaista touhua. Sen verran olen käynyt että pankin sivuilla laskuja maksanut ja tarkistanut ettei tili ole mennyt miinukselle.

Viikonlopun mökkireissu oli muuten ihana, mutta unet jäi taas vähiin. Illalla tuli valvottua ja tyhjennettyä yks viinikanisteri ja jotain muita juomia... niinpä. Ja syötyä tuli taas niin paljon että en ole uskaltanut käydä puntarilla koko viikolla. Kun tultiin iltapäivällä kotiin niin söin ja painuin heti päiväunille paikkaamaan univajetta. Unien jälkeen vietiin tyttö kaverin luo leikkimään ja mentiin miehen kanssa haukkaamaan happea ja käytiin pururadalla sauvakävelyllä. Se teki terää.

No maanantai sitten. Töissä oli taas jotain aivan kauheaa, pomo kävi taas ylikierroksilla koko päivän ja hätyytti jokaista vuorollaan. Välillä jo alko naurattamaan sen touhut. No sitten taas heti töitten jälkeen eiku auton rattiin ja taas kurssireissu edessä. Yks työkaveri oli mukana. Yövyttiin hienosti hotellissa ja tiistaina oli tiukka kurssipäivä. Tällä kertaa koulutuksen asia oli niin monimutkainen että mulla kyllä meni osa aivan ohi. Nyt mietin miten osaan selittää muille työkavereille oppimani asiat kun en ymmärtänyt itsekään kaikkea. Iik. Taas päivän jälkeen pikaiset shoppailut ja takasin kotiin. Olin iltasella kahdeksan aikoihin taas kotona.

Eilen keskiviikkona olin jotenki taas aivan puhki ja energiat nollissa. Työpäivän jälkeen lysähdin sohvalle ja mies herätti minut siitä joskus seitsemän aikaan. Tänään olen ollut pirteämpi ja menin jopa jumpalle. Sen jälkeen sitten siivottoman kämpän kimppuun. Onneksi mies oli jo aloittanut siivoilut ja heittänyt matot pihalle ja imuroinut.
Jään odottamaan innolla huomista perjantaita. Mies lähtee kaverin mökkiraksalle ja ovat siellä yötä. Ollaan tytön kans ihan kahdestaan. Ajattelin että kerrankin menen ajoissa nukkumaan ja nukun ja nukun ja nukun. Nyt tuntuu että koko ajan on jonkinlaista väsymystä ilmassa. Pitää vissin ostaa jotain Beroccaa, jos se auttaisi. Olen yleensä talviaikaan sitä juonut.

Eilen satoi ensilumi ja pihalle ilmestyi ensimmäinen lumiukko "kissa"

194389.jpg

Sunnuntain lenkkipolun varrella kuvattu ruskakuva

194384.jpg