Eilinen ilta meni uusia verhoja ommellessa ja silittäessä, mutta sain vihdoin ne ikkunaan ja olen tosi onnellinen ja tyytyväinen. Nyt pitäis seuraavaksi suunnitella makuuhuoneeseen uutta ilmettä. Pitäis sinnekin saada ne verhot ja lisäksi uusi päiväpeitto. Ja eiku taas selaamaan nettikatalogeja....

Tällä viikolla en ole pahemmin mitään harrastanut. Parina päivänä oli niin kova pakkanen että teki mieli vain värjötellä sohvalla takkatulen ääressä. Tänään käytiin miehen kanssa yhdessä hiihtämässä, kun tyttö meni kaverinsa synttäreille. Muuten oli kivaa mutta kun miehen sukset luisti tosi paljon paremmin niin mulla alkoi harmittamaan. Kun tulimme kotiin, istuin koneelle ja tilasin siltä istumalta sukset ulkoilukauppa.comista. Niin, ei minun pitäny niitä mistään netistä tilata, mutta oli pakko. Kävimme tänään katsomassa paikallisen urheilukaupan valikoimia ja eipä ollut hurraamista .Siellä oli hyllyssä vielä samat sukset jotka mulla nyt on ja ne on ostettu joskus vuonna 2000. Nyt sain tilaamalla tämän vuoden uutuusmallin ja ihan sopuhintaan. Toivotaan sitten parasta että ne toimii. Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä posti tuo tullessaan...

Eilen illalla etsin netistä uutta hiusmallia itselleni. Olen nimittäin rohkaissut mieleni ja tilasin ajan kampaajalle ensi viikolle. Ajattelin että nyt pitää saada jotain tosi erilaista. Mun hiukset on niin ylikasvaneet kuin voi olla ja nyt haluan pätkästä ihan reilusti pituudesta pois. Menen kampaajalle, jolla en aiemmin ole käynyt, mutta kaks työkaveria on käynyt ja tosi hyvää jälkeä on tullut. Saapa nähdä miten käy.

Tyttö oli tällä viikolla mustasukkainen minun veljeni vauvalle, hassua. Olin ostanut sille pienen suloisen potkupuvun lahjaksi ja hipelöin sitä onnessani. Tyttö vaan tuumasi että äiti, sinä et enää minusta välitä kun vain siitä vauvasta. Joo, ajatella jos meille tulisikin toinen lapsi. Saattaisi siinä kipinät lennellä, kun tyttö on saanut kaiken huomion osakseen. Ja kyllä se oikeasti sitä huomiota saakin. Taas tällä viikolla ollaan illat istuttu ja pelattu ja leikitty sen kanssa. Inkan aarre- pelistä on tullut sen suosikki ja vähän väliä se kinuaa sitä pelaamaan. No on se minustakin ihan mukava peli, mikäs siinä. Välillä on ollut pientä vauvakuumetta minulla, apua siis minulla vauvakuume! Veli lähettelee pikkumiehestä niin suloisia kuvia että kieltämättä on käynyt mielessä että jospa sittenkin vielä. No asiasta on keskusteltu taas muutamaan otteeseen miehen kanssa, mutta ei olla päädytty mihinkään ratkaisuun asian suhteen. Aika näyttää, mutta siinäpä se onkin että se aika alkaa käydä pian vähiin kun tuota ikää alkaa olemaan.

Maanantaina aloitan taas laihduttamisen tosissaan, niin taas kerran. Nyt aloitan sitten punnituksetkin kerran viikossa ja merkkaan lukemat ylös. Mutta asiaa helpottaa se etta jumpatkin alkaa ens viikolla. Pakko tsempata!