Ihana olla taas kotona! Tulin reissusta myöhään eilen illalla ja olin tosi väsynyt. Kyllä harmitti aamulla herätä ja lähteä töihin. Tuntui että viikonloppua ei ole ollutkaan. En olis millään jaksanut edes lähteä perjantaina, mutta oli pakko kun kerran olin ilmoittautunut mukaan.

Kaiken kaikkiaan oli kuitenkin mukavaa käydä katsomassa Helsingin hulinaa ja kurssikin oli oikeasti hyödyllinen ja tosi mielenkiintoinen. Kaikkein ihaninta oli kun sai olla ikään kuin lomalla ilman että tarvi laittaa edes ruokaa. Kyllä tulikin syötyä tosi tukevasti koko reissun ajan. Ei käyty kaupungin yöelämässä ollenkaan, mitä nyt hotellimme baarissa otettiin muutamat drinksut. Voin sanoa että jos yömyöhään kukkuu jossain kuppiloissa niin seuraava kurssipäivä on kyllä minun osaltani ihan turha. Vaikka ei paljoa joisikaan niin se väsymys on jotain aivan kamalaa.

Eilen kurssi loppui jo kahden aikaan ja meillä oli koko iltapäivä sitten vapaata aikaa. Menimme käymään puutarhamessuilla. Harmitti vain kun ei voinut mitään isompia juttuja ostaa, kun ei niitä olis voinut kuskata mukana. Mutta oli siellä kaikkea ihanaa!  Seuraamme liittyi työkaverin eno ja serkku, jotka asuvat pääkaupunkiseudulla. Messujen jälkeen mentiin porukalla keskustaan syömään. Oli tosi mukava iltapäivä ja sääkin oli ihanan keväinen. Oli jo vähän sellaista kesän tuntua.

Tyttö ei ollut kerennyt minua ikävöimään, kun sillä oli ollut kavereita koko ajan kylässä. Itsekin se oli mennyt lauantaina kaverin luo yökylään. ( ja mies tietenkin baariin tytön kaverin isän kanssa!? ) Niinpä tietenkin, heti kun selän kääntää niin on meno päällä. No en minä siitä oikeasti ollut vihainen tai mitään. Me kunnioitetaan molemmat toisen vapautta mennä jos siltä tuntuu, koska molemmilla sitä kuitenkin tapahtuu erittäin harvoin.

Tyttö odotti illalla minua ikkunassa kun tulin ja tuntui niin ihanalta tulla kotiin, käydä saunassa ja käpertyä omaan petiin nukkumaan.