Nyt on laukut kuta kuinkin pakattu valmiiksi ja aamulla startataan auto kohti etelää. Ihana lähteä reissuun! Harmittaa vähän kun säätiedotus on luvannut viileämpiä kelejä eteläänkiin ens viikoksi. Toisaalta ei harmita kun ei ole kauhea helle, kun meillä on sen verran vanhanaikainen auto että siinä ei ole ilmastointia. Laskin että autoon tulee sitten kilometrejä reilusti yli 2000 tämän reissun aikana. Mennään länsirannikkoa pitkin Turkuun saakka ja sieltä Helsinkiin ja sieltä taas itäistä puolta takaisin kotiin. Kotona ollaan laskujen mukaan juhannuksen aaton aattona. Minun matkanteko kartanlukijana hieman helpottui, kun mies otti reissun ajaksi koekäyttöön navigaattorin. Minä kyllä inhoan kaikkia tuommoisia teknisiä laitteita, mutta olen nyt yrittänyt opetella sitä käyttämään ettei eksytä. Mutta saa kyllä palauttaa sen takasin reissun jälkeen, kun eihän me sitä muuten tarvita!

Eilen vietettiin minun synttäreitä ja hääpäivää. Ei mitään kummosempia juhlia ollut, mutta illalla ystäväpariskunta tuli meille iltaa viettämään. Saunottiin, grillattiin ja pelattiin mölkkyä pihalla. Hauska peli se mölkky. Sain lahjaksi mieheltä mp3-soittimen! En oikein tiiä mitä sillä teen!? Yleensä kuuntelen kyllä musiikkia kun käyn lenkillä yksin, mutta mulle olisi ehkä riittänyt kännykästä kuuluva radio. Mutta pitää kai tuoki vempain opetella käyttämään.

No niin, taidan lähteä unten maille. Kauhea tunne vain on, että mitähän tärkeää olen unohtanut pakata!