Tyttövalta talossa päättyi torstaina kun vieraat lähtivät. Palattiin taas normaaliin arkeen ja rytmiin. Mukava kun kävivät, niin harvoin sitä tapahtuu. Mutta on se toisaalta väsyttävää kun käy töissä ja on vieraita kotona. Mukavampi olis silloin kun on itsekin lomalla. Oli ihana saada siivottua paikat kuntoon ja viettää kiireetön ja rento viikonloppu ilman mitään menoja.

Tyttö oli eilen erään eskarikaverin synttäreillä. Jännä juttu sinänsä että se kaveri oli poika, eikä se ollut muita tyttöjä eskarista sinne kutsunut. Mitä ihmettä? Pitäisikö olla jo huolissaan, kun pojat ovat kiinnostuneita minun pikku tytöstäni!? No tytöllä oli ollut siellä kivaa, ja oli siellä ollut muutama muu tyttö, vähän nuorempia.

Mulla on menny viikonloppu kaikenlaisia pikku kotitöitä tehdessä. En ole jaksanut käydä lenkilläkään. Eilen tein herkkuruokaamme, kaalikääryleitä. Niitä tulee tehtyä vain kerran vuodessa. Ja lakanoita olen silittänyt joka välisssä ja niitähän on riittänyt.... Tänään leivoin sämpylöitä ja silitin taas lakanoita. Tytön kanssa alettiin katsomaan lastenelokuvaa ja minä nukahdin sohvalle. Tyttö oli mulle vihainen kun se oli jo toinen kerta kun nukahdin sen saman filmin aikana. En ole nähnyt siitä kuin alun kaksi kertaa...

Miksi nämä viikonloput menee niin nopeaa?

Olen seurannut taas uutta BB:ia. Olen hieman pettynyt siihen. Odotin että siellä olisi mielenkiintoisia persoonia ja erilaisia ihmisiä. Mutta jotenkin tasapaksua porukkaa. Harmittaa. Ihme ettei ne niiden kaikkien hakijoiden joukosta löydä tuon parempia ihmisiä. Olis semmosia viihdyttäviä ja mukavia. No pakko kai sitä on kuitenkin katsoa kun on alkanut.