Aamulla oli kylmää ja märkää. Jonkin verran maa valkoisena, ei voi mitään talvi tulee. Päivän mittaan räntäsade muuttui taas vedeksi, mutta kylmää on luvassa. Hui! Miten se niin äkkiä taas pääsi yllättämään?  Pitää äkkiä saada uudet talvirenkaat hommattua. Minä kyllä toivon että kun talvi on tullakseen niin tulisi sitten heti kerralla ja kunnolla. Paukkupakkaset ja vähintään metri lunta, mutta se on kai toiveunta.

Mukava viikko takana, nopeasti taas hurahti. Olen käynyt jumpalla ja saanut lihakset kipeiksi, ihanaa nyt taas tiedän että mulla on jossain lihaksiakin olemassa. Tällä viikolla olen kerennyt moneen paikkaan. Yhden päivän olin työreissulla, toisen iltana olin ylitöissä omasta halustani. Tänään olen työkaverini kanssa osallistunut hyväntekeväisyysviestijuoksuun työpaikkaamme edustamassa. Ja sen lisäksi vielä olen ollu kummityttöni lapsenvahtina, ensimmäistä kertaa oikein. Se oli mukava juttu. Kummityttö on sentään jo vuoden ja kolme kuukautta vanha. Ja olen nukkunut joka yö yhdeksän tunnin yöunet. BB:n seuraaminen ei enää kiinnosta, joten olen mennyt tytön kanssa nukkumaan joka ilta.

Ihana tunnelma, takassa palaa tulet ja terassilla ulkona kynttilöitä ja sauna on lämpeämässä. Minä nautin näistä perjantai-illoista.