Voi että minä nautin lauantaiaamuista, kun saa heräillä ihan rauhassa ja tajuta että on lauantai eikä tarvi lähteä mihinkään. Lojuuin sängyssä varmaan tunnin ennen kuin jaksoin vaivautua nousta kahvinkeittoon. Paitsi että mies oli herännyt jo aikaisemmin, keittänyt kahvit ja lähtenyt töihin.. Ja minä sain valmiit kahvit. Aah! Elämän pieniä iloja. Minä keitän aina viikolla kotona aamukahvit ja vielä lisäksi töissäkin. Ja aina minä töissä mietin että miksi kukaan muu ei vaivaudu keittämään kahveja ja että kuka ne silloin keittää kun minä olen lomalla? Empä ole koskaan asiaa huomannut asiaa kysellä... Joten sitä kai osaa arvostaa kun joskus on kahvit valmiina.

eilinen uusi punnituspäivä oli ihan ok, lukema 66,8. Se tuntui jo heti paremmalta kuin maanantaiaamuna.

Miehellä oli tänään kotiturnaus. Ollaan tytön kanssa käyty katsomassa kaksi peliä. Mies lähti viettämään jääkiekkokauden päättäjäisiä ja me jäätiin kahdestaan viettämään lauantai-iltaa.

Päivällä kävimme hakemassa mummo palvelutalosta ja kävimme yhdessä kylillä kävelemässä ja kaupassa. Kahvistelimme meillä ja sitten vietiin mummo takaisin. Minulla on hieman vaikeuksia tuon äiti-asian kanssa. Koko ajan on jotenkin huono omatunto siitä. Tuntuu että pitäisi enemmän viettää aikaa hänen kanssa, mutta kun aika ei tunnu riittävän. Tai ei aina edes jaksaisi. Ja kun minä en vielä ole täysin vakuuttunut siitä että palvelutaloon muutto oli hänelle oikea ratkaisu. Se kun nyt ei ole varma että tykkääkö äiti olla siellä vai ei. Huomenna mennään yhdessä käymään hänen entisellä asunnolla ja haetaan lisää tavaroita. Tänään tehtiin irtisanomisilmoitus asunnosta.

Meidän koiravauva syntyy ensi viikon loppupuolella. Minä olen ihan täpinöissä sen asian kanssa. Ollaan keksitty jo valmiiksi nimikin koiralle. Koirasta tulee Nelli. Miehen allergiatesti siirtyi ensi viikon alkuun. Kauheaa, jos se onkin allerginen ja koirahaave romuttuu. Mitä minä sitten teen?

Minä olen palannut takaisin facebookiin ja sain heti muutaman mukavan ystäväkutsun. Tällä kertaa suhtaudun kriittisesti kaveripyyytöihin ja hyväksyn vain ne, joiden kanssa olen tekemisissä muutenkin. Aiemmat kaverit olen tylysti poistanu¨t... Toivottavasti en kovin jää siihen koukkuun... Tai no, mitä se nyt haittaisi?