Olen niin innokkaana puuhastellut toisen blogin parissa että olen unohtanut käydä täällä päivittämässä tietoja. Mutta minkäs teet kun ajatukset pyörii koko ajan tulevassa perheenjäsenessä?

Nää päivät viikot ovat vain vierähtäneet ensi viikonloppua odotellessa ja siinä sivussa kesää odotellessa. Täällä ei vielä ole edes lehti puussa, pikkusen vihreää pilkistää jos oikein tarkkaan katsoo. Nurmikko hieman myös vihertää ja kukkapenkeissä näkyy jotain elonmerkkejä.

Mulla on ollut jo kaks viikkoa sitkeä räkätauti. En voi ymmärtää mistä ihmiseen voi tulla niin paljon limaa? Siis koko ajan saa olla niistämässä. Pikkuhiljaa alkaa helpottamaan, mutta ei vieläkään kokonaan.

Eilen kävin pitkästä aikaa sauvakävelyllä pururadalla. SE oli yhdistetty kävely-ja juoksulenkki. Hauska oli juosta sauvojen kanssa. Ilma oli tosi kylmä.

Päiväkodin kevätjuhlatkin oli jo viime viikolla. Olin ylpeä tytöstäni, joka sai kunnian olla "juontajana" toisen eskarin kanssa. Minua jännitti tytön puolesta, mutta hän oli kun kotonaan estradilla ja suoriutui mainiosti juontokeikastaan. Pestin hän sai siksi kun osaa jo lukea niin hyvin. Huomenna ne on lähössä koko luokka yöretkelle jonnekin mökille jonnekin metsään. Tyttö on aivan innoissaan lähdössä. Mukava kun ne jaksaa järjestää jotain erilaistakin toimintaa lapsille.

Äidin luona olen vieraillut aika säännöllisesti muutaman kerran viikossa. Pakko käydä sen kanssa välillä myös lenkillä, kun ei se joka päivä pääse edes ulkoilemaan. Eilen käytiin minun veljen luona kylästelemässä äidin kanssa ja se oli tosi iloinen kun pääsi käymään siellä. Saatin syödä siellä tuoretta savusiikaa, se vasta hyvää oli. Äidin alzheimer-lääkitys on lopetettu, koska se ei siedä sitä lääkettä missään muodossa. Olen huomannut että takapakkia tulee muistin suhteen aika lailla koko ajan. Kai sillä lääkkeellä oli sitten jotain myönteistä vaikutusta. Äitille pitään nykyään monta kertaa sanoa jokin asia että se ylipäätään ymmärtää mitä sille puhutaan. Ulos kun lähdetään niin sille pitää sanoa mitä vaatteita pitää pukea, muuten se pukisi mitä sattuu. Surettaa hieman, mutta minkäs teet.