No eipä ole paljon tullut tänne kirjoitettua vaikka niin oli tarkoitus. Tämä kuukausi on mennyt siis aika lailla siivoushommissa ja se on alkanut jo hieman kyllästyttämään.

Olen ollut välillä tosi huonolla tuulella ja se on ärsyttänyt sekä minua itseä että myöskin miestäni. En oikein tiedä mistä se huonotuulisuus on johtunut, ehkä jollain lailla olen kuitenkin ollut turhautunut ja kyllästynyt tähän kotona olemiseen. Kun välillä tuntuu että päivät vain hurahtaa ohi enkä ole saanut mitään aikaseksi koko päivänä ja kotikin näyttää silti kaaottiselta. Onko mulla jokin suorittamisen paine? Varmaan. Eilen annoin piupaut suorittamiselle: laitoin takkaan tulet ja käperryin sohvalle lukemaan kirjaa. Ja se tuntui hyvälle ja oli hyvä mieli.

Eilen hain loput kirppiskamat pois ja tienestit myös. Olin aika yllättynyt summasta minkä sain ( 157e) ja tietenkin tosi iloinen. Jokainen sentti on nyt tervetullut ... Raha-asiat on myös yksi syy, mikä välillä aiheuttaa pahaa mieltä minulle. Minä saan nyt siis puolet vähemmän rahaa kun ollessani töissä. Meillä on miehen kanssa aina ollut tarkka rahapolitiikka. Molemmilla on täysin omat rahat mutta  yhteiset kulut maksetaan puoliksi. Nyt kun mies joutuu maksamaan hieman enemmän yhteisiä kuluja niin se harmittaa vain minua, ei miestä. Jotenkin tulee semmonen olo että joudun tässä elämään ikään kuin siivellä, eikä se tunnu kivalta kun olen tottunut tulemaan toimeen omillani. No pitää totutella.

Nyt on parina aamuna ollut jo pakkasta. Puista on melkein kaikki lehdet tippuneet. Kesä on lopullisesti takana ja täytyy alkaa asennoitumaan talven tuloon.