Kauhea herpesrakkula ilmestyi ylähuuleen ja hoitovoidetta ei tietenkään ollut kaapissa. En edes muista koska mulla on viimeksi ollut herpes. Luultavasti se tuli tämän minun vilustumisflunssan seurauksena.

Olin aamulla kävelemässä apteekkiin rohtoja ostamaan kun muistin että tytöllähän piti olla tänään heti aamusta luistelua koulussa ja kamat oli jääneet kotiin. Soitto tytön opelle ja asian varmistus ja sovittiin että toimitan varusteet samantien jäähallille. Soitto miehelle että nakkaa minut ja koiran kotiin hakemaan niitä. Asia järjestyi ja tyttö pääsi luistelemaan ja minä sain lopulta rohdot huuleeni. Ostin kokeeksi myös laastaria ja se vaikuttaa oikein mukavalta, eipä näytä niin pahalta.

Tänään sain paketoitua ja laitettua siskon perheen paketin Ruotsiin. Mutta en saanut sitä vielä postiin saakka, ehkä huomenna. Tulipa ihana paketti, täynnä kaikkia pieniä kivoja yllätyksiä ja suomalaisia herkkuja, koiria unohtamatta.

Siinäpä ne tämänpäiväiset saavutukset tais olla. Koristelimme tytön kanssa eilisiä pipareita vielä illalla. Ja tassukan kanssa ollaan käyty pariinkin otteeseen lenkkeilemässä kun on niin kiva ilma, keli nollassa. Miten minusta tuntuu että minun päivässäni ei ole yhtä monta tuntia kuin muilla, kun tuntuu että päivät vain vilahtaa ohi?