Mulla oli tänään aika varattu terveydenhoitajalle ja olisin sen kyllä unohtanut jos en olisi laittanut puhelimeen siitä muistutusta. Olin juuri pankin tiskillä tallettamassa suuria rahojani kun muistutus piippasi ja silloin tuli hoppu, kun kotonakin piti keretä käydä ennen sinne menoa, mutta kerkesin ajoissa.

Nautin päiväkahvit kahvilassa ja luin samalla tuoreen paikallislehden. Se on odotettu posti keskiviikkona ja on ihan luksusta kun saa sen lukea jo ennen kun se kolahtaa vasta iltapäivällä postilaatikkoon.

Aamupäivällä käytiin äidin kanssa shoppailemassa siskon perheen lahjat. Ihmeellistä miten yhdestä pikku marketista voi löytää kuitenkin kaikki lahjat saman katon alta. Tai melkein kaikki, yhden olin tilannut etukäteen Hobby hallista. Lahjat on nyt paketoimista vaille valmiit ja sitten vain paketti postiin.

Tänään on ollut muuten hieman saamaton olo kun olo tuntuu flunssaiselta, nenä on tuhannen tukossa. Taisin paleltua perjantain pikkujoulureissulla kun olin niin vähissä vaatteissa liikkeellä. Siis ihan tavallinen vilustumisflunssa, kun ei ole yhtään kuitenkaan kuumetta. Olen makoillut sohvalla peiton alla ja lääkinnyt itseäni finrexinillä. Olispa ihana kun säästyisi siltä sikaflunssalta. Tyttö sai koulussa rokotuksen viime viikolla.

Voi kun nämä päivät menis vähän hitaammin, kohta ollaan taas viikonlopussa.