Lähden huomenna keskussairaalaan tutkimuksiin. Minä en siis saanut mitään vastausta edellisistä tutkimuksista vaan suoraan ajan jatkotutkimuksia varten. Lääkäri oli varmaan yrittänyt soittaa minulle, mutta just silloin en pystynyt vastaamaan. Olisihan se voinut postissa laittaa mulle ne tulokset. Sen sijaan postissa tuli aikavaraus keskussairaalaan. Rinnasta otetaan nyt isompi näyte kun viimeksi. Ällöttävää.

Olen ollut muutamat viime päivät aika huonotuulinen ja tiuskinut miehelle ja tytölle joka asiasta. Kai se tuo juttu takaraivossa pistää pään sekaisin ja mielen ailahtelevaiseksi. No mutta pääasia että saan asiaan selvyyden oli se sitten mitä tahansa. Onneksi olen jo pian kymmenen vuotta maksanut sellaista vakuutusta, joka korvaa sairastumisen rintasyöpään-tai siis mihin tahansa syöpään. Ompahan ainakin talous turvattu, jos se on sitä. Ei tarvi sitten murehtia raha-asioita vaan saa keskittyä murehtimaan omaa kohtaloaan ja kurjuuttaan....

Äiti oli tänään pitkästä aikaa meillä kylässä. Mie harvoin enää tuon sitä meille, koska sillä tulee aina niin paha mieli kun minä vien sen takaisin palvelutaloon. Se alkaa vain puhumaan kuinka kurjaa siellä on ja sitten tulee mullekin paha mieli. Helpommalla pääsee kun käy vaan siellä kylässä ja ulkoilemassa sen kanssa. Kun se on niin mielissään siitä kun siellä käy. Hoitajatkin sanoivat että äidin sairaus on varmaan edennyt kun sillä on vaikeuksia ruokailunkin kanssa. Oli kuulemma keittoa levitellyt leivän päälle ja lääkkeet sekoittanut kahviin. Ja sitten se suuttuu jos sitä yrittää neuvoa.

Paino on pudonnut karppauksen aloituksesta kuusi kiloa. Se on saanut varmaan hormonitoiminnankin sekaisin kun kuukautiset tulee miten sattuu. Mutta olen silti iloinen tuosta pudotuksesta. Harmi vaan kun kilot lähtee ihan vääristä paikoista. Posket näyttää olevan kuopalla ja sormukset tippuvat sormista, mutta maha näyttää minun silmissä ihan yhtä pullealta kuin ennenkin. Vaikka ei se ole kun lempifarkut saa vetää jalkaan avaamatta vetskaria ja nappia. Eikä ne pysy jalassa enää ilman vyötä. Hui! Olen löytänyt            z umbasta uuden ilon elämääni. Harrastan sitä ihan vain kotosalla dvd:n opeilla. Siitä tulee tosi hyvä mieli!