Sain tänään puhelun lääkäriltä ja se oli helpottava puhelu. Hän kertoi että ei minulla mitään rintasyöpää ole, mutta jotain sellaista ylimääräistä mikä pitää varmuuden vuoksi leikata pois. Sain ajan leikkaukseen tämän kuun lopulle ja se ei kyllä minua huolestuta yhtään. Olenhan jo kerran kokenut sen. Nyt tuntuu että elämä taas hymyilee :) Ihan semmonen olo kuin olisi saanut uuden mahdolllisuuden tarttua kiinni elämään ja nauttia siitä täysin siemauksin ja ajattelinkin tehdä niin. On niin kevyt olo.

Ja kaiken lisäksi minulla oli tänään palkkakeskustelu ja olimme esimieheni kanssa samaa mieltä siitä että minä ansaitsen palkankorotuksen. Ja taas elämä hymyilee :) Eipä vois olla paremmat fiilikset tämän päivän jälkeen.

Käytin lauantaina koiraa näyttelyssä ja meillä meni hienosti. Minua jännitti aluksi mennä sinne kehään koiran kanssa mutta kaikki sujui tosi hyvin. Koira sai hyvät arvostelut, laatuarvosanan erittäin hyvä ja oli omassa luokassaan kolmas, eli toinen perintöprinsessa. Olen niin ylpeä pikku koirulistani ja näyttelykärpänen kyllä puraisi.