Flunssa meinaa painaa päälle ja yritän torjua sitä kaikilla mahdollisilla lääkkeillä. Vitamiinejä, buranaa, beroccaa ja finrexiniä ja tuntuu siltä että ei se tulekkaan. Ei kyllä huvittais sairastaa. Lauantaina en lähtenyt baariin vaikka muut menivätkin, vaan vetosin alkavaan flunssaan ja väsymykseen, läpi meni. Sunnuntaina oli silti aika vetämätön olo, tulihan tuota kuitenkin hieman juhlittua ja kotiuduin vasta yhden jälkeen. en todellakaan ole tottunut valvomaan niin myöhäseen. Oli kuitenkin kiva ilta ystävien seurassa saunoen ja hyvin syöden. Se on kuitenkin aika harvinaista että käydään missään koskaan. Tyttökin oli kemuissa mukana ja se tuli sieltä kotiin kahden kaverin kanssa jossain vaiheessa iltaa. Olivat vielä hereillä kun tulin.  
Olen miettinyt että johtuukohan tämä minun jonkinasteinen erakkoluonteeni siitä kun työssäni tapaan päivittäin paljon ihmisiä ja moni on vuosien varrelta niin tuttu että niiden kanssa pitää keskustella muustakin kun työasioista. Tuleehan minulle tänä vuonna viistoista vuotta täyteen samassa työpaikassa. Sitten kun pääsee kotiin niin haluaa olla vaan ihan rauhassa ilman mitään sosiaalista elämää. Tämä meidän kolmen hengen pieni tiimimme riittää minulle aivan mainiosti. En minä kyllä koskaan ole tykännyt mistään joukkuelajeista urheilussakaan, että kai minun sisälläni sitten kuitenkin on aina asunut joku pieni erakko. Minä nautin eniten siitä kun saan yksin painaa lenkkipolulla tai hiihtoladulla ja kuunnella hyvää musiikkia tai omia ajatuksiani.
Raahasin eilen kuntopyöräni takaisin olohuoneen nurkkaan, ja jopa poljinkin sillä. Se on aika kauan lojunut vaatekomerossa toimettomana ja olin joskus jopa ajatellut viedä sen kirpparille. Mutta onneksi en vienyt, jospa sille tulisi käyttöä kun se on esillä. Pakkaspäivinä kun ei pääse ladulle niin voi sitten pyöräillä sisätiloissa.
Esittelin ystävälleni minun hienoa jääkaappikuvakollaasia ja sehän piti minua ihan hulluna. höh. Hänen mielestään minun ei tarvisi enää tämän ikäisenä haaveilla mistään sixpacistä.  No, hänhän olisi tietysti vaan kateellinen jos minä sen saisin toteutettua, näin minä sen näkisin.. Totuushan on se, että kuntorempassa mitattiin minun vyötärönympärys ja se oli 2,5 senttiä yli sen mitä naisilla on suositus. No se nyt ainakin pitää saada pois, vaikka painoindeksi on ihan normaalin rajoissa.
Tänään olin reipas ja menin kävellen töihin, ihanassa pikku pakkasessa.