Eilen olin niin väsynyt, että nukahdin sohvalle jo yhdeksältä. Väsymys johtui kaiketi siitä kun heräsin aamulla ennen seitsemää ja lähdin sinne hiihtokisoihin. Hiihto meni ihan hyvin vaikka olinkin aika poikki sen jälkeen. Minulla oli tarkoitus hiihdellä ihan rauhallisesti mutta enhän minä malttanut. Olin viidenkymmenen joukossa ja se tulos oli ihan ok. Hiihtäjiä oli kaiken kaikkiaan noin parisataa. No niin, hiihtokausi on siis päättynyt minun osalta noihin kisoihin. Kilometrejä tälle talvelle kertyi 270. Nyt alan oottelemaan että nuo jalkkäytävät putsataan kunnolla niin pääsee rullaluistelemaan. Sitä ootellessa voisi käydä sauvakävelyllä ja aloittaa myös pyöräilykauden.

No eilen sitten mentiin iltapäivällä tuttavien mökille pilkkiretkelle. Kaloja nousi peräti kaks kappaletta. Suurimman osan ajasta kuitenkin istuimme nuotiolla ja paistoimme makkaroita ja kahvisteltiin. Aurinko oli menny pilveen mutta ilma oli muuten ihan hyvä. Lapsilla oli hauskaa kun saivat temmeltää metsässä ja kiipeillä kivien päällä. Kyllä ne olikin likomärkiä kun päästiin mökille takasin. Illaksi ajoimme kotiin ja saunoimme kunnolla. Sen jälkeen mulle iski kyllä totaalinen väsymys. Tais olla taas jonkinlainen raitisilmamyrkytys.