Vihdoinkin sain aikaseksi kirjautua tänne. Olen päättänyt muuttaa elämääni ja lopettaa märehtimisenj ja sen sijaan aioin nauttia elämästä ja tehdä siitä juuri sellaisen kun haluan. Ostin nimittäin itselleni kirjan ja kahlasin sen läpi muutamassa illassa. Nyt olen jo lukemassa sitä toista kertaa. Se kirja antoi minulle potkun persuksille. No, tarkemmin kerron suunnitelmistani jossain vaiheessa, kunhan saan ajatukseni, tavoitteeni ja päämääräni selvitettyä itselleni. Suosittelen lämpimästi kirjan lukemista, jos tuntuu että elämä on kurjaa. Olen niin innoissani ja työkin tuntuu taas ihan mukavalta!

Pakkaset taas paukkuu, mittari näytti äsken -35 astetta! Mutta onneksi takka ja sauna on keksitty. Viikolla olin päivän työreissulla ja aamulla kuuden aikaan kun starttasin autoa, mittari näytti 36 asteen pakkasta. Vähän hirvitti taas lähteä ajelemaan tiettömälle taipaleelle, mutta selvisin siitä. Toivottavasti kuitenkin nämä on talven viimeiset pakkaset. Kävelin tänään kylältä kotiin ja muuten ok mutta silmät meinas jäätyä...

Laihdutusrintamalla on tullut takapakkia, mutta siihenkin on luvassa muutos. Uusi alku odottaa.

 

Uusi päivä
Tämä on uuden päivän alku.
Olen saanut tämän päivän voidakseni
käyttää sen oman mieleni mukaisesti.
Voin tuhlata sen- tai käyttää sen
hyödyllisesti,
mutta teenpä mitä tahansa,on se
tärkeää. Sillä annanhan sen vastineeksi
päivän elämästäni.
Kun huominen tulee,
tämä päivä on auttamattomasti ohi
jättäen jälkeensä
vain sen mihin olen sen vaihtanut.
Tahdon sen olevan voittoa, en tappiota.
Hyvää, en pahaa. Menestystä en
epäonnea,
jottei minun tarvitsisi katua siitä
maksamani hinnan suuruutta.