Apua, tämäkin viikonloppu on jo kohta mennyt ja minä olen ihan väsynyt. Se taas johtuu viime yöstä kun en saanut nukuttua kunnolla. Mies lähti illalla poikien kanssa rientoihin ja minä olen semmonen tapaus että en osaa silloin nukkua. Aina vähän väliä säpsähdin hereille ja toinen puoli sängystä vain pysyi tyhjänä. Neljän maissa heräsin ja kävin kattoon olisiko se tullut ja jäänyt nukkumaan vaikka sohvalle, mutta ei. Kello oli jo lähempänä viittä kun kuulin auton, kai se taksi oli,  ajavan pihaan. Vihdoinkin, ajattelin. Mies hoiperteli sisään ja suoraan nukkuman ja minä yritin kuulustella sitä illan tapahtumista, ei siitä tullut mitään ja kohta alkoi kuorsaus. Mutta minulle ei uni tullut vieläkään, valvoin sen jälkeen ainakin tunnin ehkä kaksikin. Inhottavaa.

Eilen oltiinkin monta tuntia tytön kanssa katsomassa miehen jääkiekko-otteluita ja oli ihan kivaa, paitsi että varpaani olivat ihan jäässä kun tultiin. Tyttö oli onneksi pysynyt ihan lämpimänä. Laitoin saunan heti päälle kun tultiin ja sain sulatettua jäiset jalkaraukkani siellä. Pakkasta oli eilen varmaan lähemmäs 20 astetta. Onneksi tänään näyttää olevan lauhempi keli. Illalla nukahdin tytön viereen kun se ei suostunut jäämään yksin sänkyyn vain itki lohduttomasti. Heräsin siitä vähän ennen kymmentä ja raahauduin katsomaan BB:ia. Tyttö on vissin katsonut liikaa Nalle puhin halloween filmiä, kun on alkanut pelkäämään. Se viime viikollakin tuli kahtena yönä meiän väliin nukkumaan, mitä ei ole pitkään aikaan tapahtunut.

Tämä viikonloppu on menny aivan liian nopeaa. Ei yhtään taas innosta huominen maanantai. Pitää nyt yritää kuiten tästä vapaapäivästä vielä nauttia ja päivällä nukun kyllä kunnon päikkärit. Mies varmaan heräilee vasta iltapäivän puolella, oli se sen verran hyvässä kunnossa yöllä. Voi sitä raukkaa.