Viikonloppu meni taas kerran ihan liian nopeaa! Eilinen päivä oltiin tytön kanssa kahdestaan kun mies oli pelireissulla. Me saatiin rauhassa käydä shoppailemassa isänpäiväyllätyksiä ja leivottiin kakku. Mies tuli joskus illalla reissusta mutta lähtikin sitten poikien kanssa vielä baariin. Minua hieman ärsytti se baariin lähteminen, mutta mulla olikin omia suunnitelmia illaksi, joten ei se sitten niin kauheaa ollutkaan. Olin vuokrannut itselle sinkkuelämää-leffan, mutta sen katsominen ei onnistunut yhtään kun en saanut tekstitystä pelaamaan. Oli liian rankkaa yrittää kuunnella niin tarkkaan puheita että olisi tajunnut kaiken, joten jäipä sitten katsomatta koko filmi ja meninkin ajoissa nukkumaan.

Aamulla herätimme hieman krapulaisen isän ja tarjottiin kakkukahvit lahjoineen. Yhdelle lahjalle olikin heti käyttöä, olin ostanut hänelle alkotesterin. Mies puhalsi siihen ja se näytti lukemaa 1,2 promillea... Heh heh.Tyttö oli askarrellut eskarissa taulun, jossa oli itse piirretty isin kuva ja pari kuvailevaa lausetta isistä. Toinen lauseista luki että "isi on sellainen että kun se käy kalassa niin se ei saa koskaan kalaa" ja toisessa lauseessa lukie että " meillä aina iltapäivällä isi tarjoilee ruuan pöytään".

Käytiin tänään aamupäivällä tytön kanssa eka kertaa tälle talvelle pulkkamäessä. Voi sitä riemua! Harmi vaan kun tuo lumi näyttää hupenevan koko ajan. Tekisi mieli päästä jo hiihtämän.

Tänään taas kävin äidin luona kylästelemässä. Voi sitä reppanaa, nyt se oli unohtanut miten puhelimella soitetaan ja minun piti opettaa sitä kädestä pitäen. Käytiin vähän ulkoilemassa ja kaupassa. Äiti oli tosi surkeana kun minä lähdin. Pitää varmaan jonain viikonloppuna ottaa se tänne meille kylään että vähän piristyisi. Ajatus koko viikonlopusta äidin kanssa ei kylläkään kauheasti houkuttele, kun olen niin mukavuudenhaluinen ja haluaisin vain olla ja nauttia viikonlopusta ihan rauhassa. No totetutan sen ehkä jossain vaiheessa, jos mies lähtee pelireissulle koko viikonlopuksi. Nyt kun käyn melkein joka viikonloppu katsomassa äitiä niin siihen menee melkein puoli päivää matkoineen päivineen. Ja minä kun en  yhtään tykkää ajaa talvikelillä.

Voi kun ens viikko menis tosi nopeaa. Ens viikonloppuna on sitten kaupunkireissu, kivaa.