Vieläkin harmittaa eilinen työpäivä. Pomo käytti sellaisia sanavalintoja keskustelussamme että minulle tuli semmonen tunne että hänen  mielestään en tee töitä riittävästi. Voihan pee! Mulla ärsytti se niin paljon että sanoin aika tiukasti takasin ja huomasin kyllä että sitä ei olisi pitänyt tehdä. No minusta vaikuttaa kuitenkin siltä että hän itse on niin stressaantunut töidensä suhteen että purkaa sitä sitten johonkin ja tällä kertaa se olin minä. No onneksi mulla onkin maanantai ja tiistai vapaapäiviä niin saa vähän huilata ja rauhottua. Perjantaikin on vapaa kun lähden sinne tenttireissulle.

Tytöllä oli taas tänään ystävän synttäreille meno. Minä käytin sen ajan tehokkaasti hyväksi ja opiskelin niin että pää sauhusi. Tuntuu vaan että mikään ei jää päähän. Mikä minun aivoja vaivaa? Kouluaikana minun ei tarvinnut paljoakaan lukea ja aina sain kokeista hyviä arvosanoja. Nyt tuntuu että mitään ei muista.

Iltapäivällä käytiin ajelemassa ja katsomassa sitä meidän mahdollista tulevaa mökkitonttia. Kyllä se näytti ihan mukavalta vaikka käytiin vain vastarannalta katsomassa, kun sinne pääsi kätevästi tietä pitkin. Samalla reissulla käytiin mummon luona kylästelemässä ja vietiin hänelle äitienpäiväkukka. Mummon luona oli talvi, kuten kuvasta näkyy!

82078.jpg