Kirjoitan tätä nyt uudella hienolla koneella, vau. Päivät on taas vyöryneet eteenpäin vauhdilla ja aina vain sataa vettä. Meiän nurmikollekin on alkanut kasvamaan sieniä ja manskkamaalla kasvoi iso tatti.

Siis minulla on matkakuume. Olen selannut kaikki tämän kesän matkaoppaat läpi ja suunnitellut meille ensi kesälle reissua jonnekin Kreikan saaristoon. Ihana haaveilla ja tehdä nojatuolimatkoja. Nää ilmat on vissin saanut sen aikaseksi, kun on niin kylmää ja märkää. Suoraan sanottuna kurjaa.

Ja sitten tämä tapetointiurakka on tartuttanut sisustusvimman. Tekis niin mieli laittaa kaikkea uutta. Olen nyt vain suunnitellut uusia verhojuttuja ja semmosia pieniä sisustusyksityiskohtia. Tietokonepöytä tulee ens viikolla, päädyimme halvempaan ratkaisuun kun olin suunnitellut. Kaikki vain maksaa niin paljon ja täältä ei saa mitään kun kaikki pitää jostain tilata. Mutta pikkuhiljaa teen jotain pieniä muutoksia. Olen niin iloinen noista uusista seinistä, nyt on jo olohuoneessa menossa tapetointi.

Kävin muuten sunnuntaina katsomassa ystävän vauvaa. Se oli pieni, tosi pieni ja hieman ryppyinen. Ei tullut vauvakuumetta, tai ehkä pieni ajatus jossain taustalla käväisi että mitä jos meillekin vielä tulisi tuollainen. Juttelin asiasta miehen kanssa ja hän taas palautti minut maan pinnalle. Muistutti yövalvomisista ja muusta. Joo, en taitaisi jaksaa sitä rumbaa sittenkään.