Viime viikon lumiset kelit meni onneksi samantien ohi. Ei keretty lumiukkojen tekoon kun tyttö sairastui vatsatautiin viime lauantaina ja sitä tautia kesti kuumeineen päivineen viisi päivää. Olin siis kotona tytön kanssa keskiviikkoon asti ja se raukka oli aika heiveröisessä kunnossa kun oli syömättä monta päivää. Nyt se on jo täysin toipunut ja mie kiitän onneani ettei se tauti iskenyt minuun. Vasta olen päässyt eroon minua viikkoja piinanneesta nuhasta ja yskästä.

Olen tehnyt ystävän ja sen koirien kanssa pitkiä kävelylenkkejä ja perjantaina pääsin eka kertaa rullaluistelemaan. Kyllä jaloissa tuntui taas tosi huteralta. Tänään kun kävin toisen kerran kokeilemassa, tuntui jo paljon paremmalta ja helpommalta.

Olen alkanut odottamaan innolla jo lähestyvää kesälomaa, viisi viikkoa enää. Töissä on taas vaihteeksi ollut takkuista ja ahdistavaa. Olen innoissani tilaillut uusia kesävaatteita lomamatkaa silmällä pitäen. Menis nyt vain äkkiä ens viikko niin oltais jo kesäkuun puolella, ehkä nämä ilmatkin jo alkavat pikkuhiljaa lämpeämään. Puissa ei näy vielä mitään vihreää. Ehkä se kesä joskus tännekin tulee.